петак, 7. октобар 2011.

Akram Khan DESH


Pomalo skeptičan i rezervisan kupio sam kartu za novu predstavu Akram Khana DESH.

Već na samom početku bio sam razuveren svojih stavova o ovom jedinstvenom umetniku.

Ne samo da sam bio ushićen i zadivljen konceptom toka predstave, već i samom energijom Akram Khana koji jedini izvođač na sceni. Predstava DESH ili HOMELAND predstavlja jedno od najličnijih dela autora, koje nastoji da ga poveže sa njegovim kulturološkim korenima.

Preslikavanje života iz Bangladeša, Khan portretiše nekoliko karakternih likova iz njegove porodice svojim pokretom i glasom. Najautentičnije delove predstave komponovali su izuzetni kompozitori(za nas najpoznatija Žozelin Pok).

DESH istražuje ideje kroz transformaciju tela, zemlje porekla, indetiteta i memorije u kontradikciji i relaciji britanskog podneblja sa azijskim. Sam Khan kaže: „Tragam za pričom koja može da se adresira na isto mesto tragedije i komedije života u Bangladešu“. Delo DASH ostvaruje kontakt sa publikom kroz nekoliko dimenzija, od vizuelnog do duhovnog samoistraživanja samog posmatrača.

Potresno je...Ljudi se otuđuju zbog gluposti...Jednom povezani ljudi nikad u životu ne treba da se razilaze...Treba da čuvaju i paze svaki korak jedno drugog. Velika je privilegija imati priajtelja, ljubavnika, brata, sestru, svoje dete ili na kraju komšiju.

Nikada mi neće biti jasno koliko ljudi troše svoju energiju na stvari koje su tako površne u životu..

Ja verujem u ljubav,u kakvom god ona obliku bila...A vi?

Za beogradsku publiku DESH će biti izveden u okviru Belgrade dance festival.

Нема коментара:

Постави коментар