четвртак, 3. децембар 2009.

Profil Foto


Ovih dana na stranicama facebook-а, оsvanule su nove profil fotografije mojih prijatelja, gotovo svako od njih je stavio svoje dete za profil foto. Na trenutak sam pomislio da su to neki moji novi prijatelji, u najboljem slučaju da su se svi podmladili. Ne sumnjivo je da deca svakom roditelju otvaraju novu viziju života, pa je sasvim logično i smerno ponositi se na njih. Vrlo kasno sam dobio svog brata pa sam se u sličnoj situaciji našao, želeo sam da ga svima pokažem, bio sam preponosan(reč zvanično ne postoji). Mada na izgled naivne situacije postavljam sebi pitanje koliko je zaštićena privatnost dece koja se nemoćna nalaze na profil stranicama facebook-a, da li se ona zaista nešto pitaju u čitavoj toj hiper medijskoj reklami. Ko može da ih zaištiti kada su ih roditelji kao u prodavnici stavili na glavnu stranicu najposećenijeg sajta u svetu? Ima li iko privatnost od nas samih, kada smo izložili celom svetu svoje CV-e i privatne fotografije. Možda je sve ovo moj lični strah od razgolićenja, takozvanog reklamoždera od inerneta, ali svakako da ne bih pravio svom detetu profil dok sam nije svestan posledica i odgovornosti. Na kraju moram da priznam da je moja friend list daleko lepša nasmejanim i šarenim glavicama koje krase moju internet stranicu, ali misle li svi ispravno... Kodirajmo se na trenutak!

Нема коментара:

Постави коментар